Як тарологу знайти клієнтів, як їх залучити і як утримати існуючих
Ворожіння, відповіді на актуальні питання, передбачення, пошук рішень на складні питання та вибір – з усім цим може допомогти таролог. Розклади на картах Таро – це ціла наука. Для її освоєння потрібно витратити багато сил, часу, грошей. Ставши майстром своєї справи, набувши необхідних атрибутів для роботи, набравши потрібний досвід – перед майстром постає питання про те, де знайти клієнтів, чим і як їх залучити?
Відповідь на це питання не буде легкою, так само як і набуваючи нових знань з трактування карт, тарологу необхідно навчитися і такій тривіальній науці, як маркетинг.
Першими клієнтами таролога є він сам та його близькі люди. Саме для них практик робить свої перші розклади, тренується у трактуванні, відточує отримані знання після курсів. Після того, як він переконається, що його трактування вірні і це показав практичний досвід, ставати питання про те, як знайти клієнтів.
Спочатку напрацьовуємо клієнтську базу, створюємо своє професійне ім’я. Фактично це маркетинг – залучення клієнтів.
Перші відвідувачі – це, як ми вже обговорили вище, звичайно родичі, друзі, знайомі, сусіди. Вирішивши свої складнощі з вашою допомогою, вони зі стовідсотковою гарантією порадять ваші послуги своїм друзям, знайомим. Це називається сарафанне радіо. Цього замало.
Ми живемо в епосі інтернету. Створіть облікові записи в – instogram, tik-tok, facebook та інших. Наповнення сторінок соціальних мереж має бути ідеальним: тема лише про вашу магічну роботу, жодних моментів із вашого життя – квіточки, кішечки, собачки – вся ця інформація для особистих станиць, але не для робочої.
Знімайте ролики для проведення сеансів. Показувати своє обличчя чи ні – справа ваша. Публікуйте матеріали щодня – це підніме рейтинг.
Проводьте марафони, прямі ефіри, де відповідаєте на запитання відвідувачів – ваших глядачів. Організуйте акції. Все вище сказане потрібно виконувати регулярно та встановити чітку періодичність. Наприклад, проводимо прямий ефір кожного понеділка, робимо знижки раз на місяць.
Заходьте на сторінки соціальних мереж своїх колег, це не обов’язково повинні бути тарологи, езотерика включає величезний спектр напрямків і коментуєте їх роботи – не в негативному аспекті, а можливо, вам є чим доповнити, допомогти знайти додаткові відповіді.
Коментарі мають бути з пропозицією вашої магічної допомоги та переходом у особисті повідомлення, де ви вказуєте свої контакти. Цей метод називається партизанський маркетинг.
Описуйте чітко ряд робіт, які ви виконуєте і до якого результату прийде ваш клієнт, скориставшись вашою допомогою.
Конкретизуйте вартість та час, який ви витратите на вирішення завдань. Не робіть нічого безкоштовно, це негативно позначиться чи на вас, чи на вашому клієнті. Карти працюють на вашій енергії, віддавати її безоплатно призведе до того, що утворюються порожнечі, які неодмінно заповнюватимуться чимось або кимось, а ось чим вони заповнюватимуться, точно ніхто не скаже і добре якщо вони заповнюватимуться позитивом.
Вдумайтеся в саме слово безкоштовно – бісу плата, і як говорить єврейське прислів’я “добре якщо плату з вас візьмуть грошима”. Кожен Майстер знає, що таке “лярви”, енергетичні п’явки, по суті – це халявщики.
При будь-якій роботі відбувається енергетичний обмін, кверент зобов’язаний дати щось на заміну Майстру, заповнити порожнечу, що утворилася, це не обов’язково гроші, хоча це найпотужніший енергетичний егрегор, який універсальний для таких дій. Наприклад, роблячи загальні розклади на Ютубі, кверенти можуть ставити лайки, робити репости, підписуватись на ваш канал – здійснювати хоч незначну плату за вашу працю.
Якщо ви не в змозі самостійно створити хороший матеріал – текст, зображення, відео для ваших соціальних мереж, скористайтесь послугами професіоналів у цій галузі. Контент повинен бути високого рівня, без помилок і помилок – це дуже важливий, маркетинговий прийом, що діє.
Реклама ваших соціальних мереж – це послуга платна, але результативна. Заплативши за рекламу, яка розміщена в інтернеті протягом трьох місяців – принесе вам багато разових та постійних покупців. Дану послугу можна замовити в Інтернеті. Менеджер допоможе вибрати нішу, де буде розміщена ваша реклама, ви визначитеся з дизайнером про її зовнішній вигляд.
Для грамотного залучення замовника – визначаємо, хто ваша цільова публіка. Що це таке – це певна кількість людей, які цікавляться однією рубрикою. В даному випадку нею можуть бути такі рубрики: здоров’я, кохання, фінанси, діти, навчання, документи, робота та багато іншого.
Виділивши кілька напрямків, з якими ви любите працювати, і ви в них професіонал номер один – ви позначили свою аудиторію та намалювали для себе ідеальний портрет вашого відвідувача. Відповідно і публікації у ваших соціальних мережах будуть спрямовані саме на цільову аудиторію.
Визначивши напрям із якими ви працюєте, цільову аудиторію – створіть продукт, який допомагає вирішувати питання клієнтів. Що таке продукт таролога, навіщо він потрібний, і як він допомагає залучити клієнта та зробити його постійним?
Коли у людини є складності в житті, вона у пошуковому рядку браузера не ставить питання: розклад на картах, який вирішить проблему з самотністю.
Людина шукає, як вирішити проблему самотності за допомогою магії. Карти в даному випадку є для вас лише інструментом, який допоможе вам з’ясувати причину, саме її людина намагається викорінити, і можливо, карти підкажуть методи її вирішення. Також продуктом у таролога можуть бути: консультації, діагностики, проведення ритуалів, обереги, навчання, розроблені колоди та до них інструкції. Амулети, захисні атрибути зазвичай робляться на пів року. Це означає, що людина через півроку має прийти і замовити собі новий амулет. Завдяки таким атрибутам клієнти стають незмінними.
Також відмінним рішенням є створення власного сайту. Це дозволить об’єднати всі соціальні мережі на своєму майданчику, обмежитися від хейтерів, максимально розвинути свої можливості щодо пошуку клієнтів та утримати їх. Замовити сайт таролога можна у чудовій компанії за помірну плату. Компанія УкрТекст https://ukrtext.org.ua займається створенням сайтів, їх наповненням та просуванням. Ви отримаєте все в одному і зможете швидко реалізуватися як індивідуальний Майстер таролог.
Ціни на вашу роботу. У народі з давніх-давен ходить приказка – ціна-якість. Пропонуючи повний розклад за копійки – клієнт повинен розуміти, що це буде набір слів за шаблоном. А ось робота, яка за ринковою ціною чи вищою – це результат тривалого аналізу складнощів людини. Це варто донести до клієнта та дати йому зрозуміти, що він може отримати за ту чи іншу вартість.
Підбиваючи підсумки, перед тим як почати працювати тарологом, наберіться досвіду, оберете собі напрямки з якими ви працюватимете, визначте вашу цільову аудиторію, ведіть якісно соціальні мережі, замовте сайт, встановіть гідну оплату своєї праці.